OpenPassXP

سلام

با برنامه OpenPassXP شما می تونید پسوردهای دایره ای ویندوز اکس پی رو ببینید.

آموزش:

برنامه رو باز کنید روی اون عکس  کلید کلیک کنید بعدش درگ کنید روی پسوردای دایره ای تا در قسمت Recovered password سوردو نشون بده

 

                           Download now

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 13 دی‌ماه سال 1383 ساعت 03:11 ق.ظ

مستر دانلود چهارشنبه 16 دی‌ماه سال 1383 ساعت 01:22 ب.ظ http://masterdownload.mihanblog.com

سلام من لوگوتونو تو وبلاگ می زارم تا شب شما هم لوگوی ما رو بزار ممنون و موفق باشی ... بای ...

بابک سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 01:06 ب.ظ

اولا سلام . دوما ممنونم از وبلاگ عالیت . واقعا عالیه . من خودم هر کس رو میبینم بهش پیشنهاد وبلاگ تو رو میدم. بعدشم ممنون میشم اگه منو انوایت کنی. دوست دارم بابک

بابک دوشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 10:24 ب.ظ

سلام عزیز خوبی . ببین ما خیلی چاکریم . خب دمت گرم .

majid پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:27 ق.ظ

دستت درد نکنه اگه یک برنامه به من بدی که پسوردو از راه دور بدست بیارم ممنون میشم فقت یک پسوردو میخام لتفا خسته نباشی مونتزر میمونم اگه امیل کنی خیلی خوبه بازم ممنون

محسن جمعه 7 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 12:37 ب.ظ

برنامه جواب نمیده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد