این وبلاگ تا مدتی غیر فعال است.!

سلام به همه دوستان
فقط می تونم بگم شرمنده به خاطر این مدت طولانی که نبودم
الانم اومدم بگم می خوام وبلاگم یه مدتی تعطیل کنم تا بعد ببینم چی پیش میاد
شرمنده دوستانی که این یه مدت به بلاگم سر میزدن
در ضمن اگه کسی میتونه وبلاگ و آپدیت کنه و با من همکاری کنه یه ایمیل بزنه!!



با تشکر احسان هکریست 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
چند روز بعد..!

بازم سلام.

یه تروجان جدید بود گفتم بد نیست معرفیش کنم.

toxic-ps 2.2

تروجان واقعآ عالی از مشخصات شاخصش میتونم به اینا اشاره کنم.

۱.فرستادن پسورد به صورتontime یعنی اینکه به محض اجرای تروجان روی سیستم قربانی پسورد برای شما فرستاده میشه

۲.پنهان بودن در taskmanager

۳.کار کردن روی ورژنهای ۵،۶،۷ یاهو مسنجر

و...

برای اینکه بیشتر با این تروجان آشنا بشید یه سر به اینجا بزنید http://taxic.persianblog.com

در ضمن بهزاد پی اس ۱.۸ هم روی ورژن ۷ یاهو کار میکنه.

 

                          Download now

نظرات 20 + ارسال نظر
س جمعه 27 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 02:32 ب.ظ http://www.so-download.dot.de

salam man soroush hastam man mikham in karo bekonam

مسعود دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 12:05 ق.ظ

سلام من اومدم تو سایتت و می خواستم بهزاد پی اسو دانلود کنم ولی سایت غیر فعال بود اگر برای من برنامشو به ایمیلم بفرستی ممنون میشم

مخلست مسعود

سلام
دوست عزیز وبلاگ تا مدتی آپدیت نمیشه ولی قسمت دانلود باز هست و کار میکنه
ممنون ، بای

علیرضا پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 07:45 ب.ظ http://yahoo0oo.blogfa.com

آقا سلام.. من از وبلاگت خوشم اومده خواستم باهات تبادل لینک یا لوگو بکنم!
اگه دوست داشتی وبلاگم رو به من ایمیل بزن و بگو لوگوتو بذارم و شما هم لوگوی منو بذاری!
ممنون.
راستی آدرس وب هم در بالا هستش!
منتظر ایمیل هستم (alireza_c2@yahoo.com)

حمید جمعه 17 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 06:47 ب.ظ

salam dadash webloget harf nadare ayne haminam to persianblog be saz

ابو بکر پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 02:25 ب.ظ

شکرا علد المجهوچات الگیبه وعلد کل شدط

[ بدون نام ] سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 04:07 ب.ظ

بابک شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:26 ب.ظ

سلام من بابک هستم ....همون رفیق قدیمی ...ببین اگه وبلاگت رو ببندی باور کن من هم ازاینترنت دست میکشم ...بخدا خیلی خاطره دارم با هین وبلاگ دمت گرم

[ بدون نام ] یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 02:16 ب.ظ

مهرنوش پنج‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1384 ساعت 12:31 ب.ظ http://sun-moon.blogsky.com

سلام
خوبی؟
حیفه این وبلاگ به این خوبی نبود که بستیش؟
دیگه نمیخوای ادامه بدی؟؟؟
اگه آپدیت کردی خبرم کن
موفق باشی

esy سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 01:48 ب.ظ

man bahat hamkari mikonam be sharte inke to ham be man shivehe hak kardan va barname trojan ra yad bedi ta hale chand nafar rabegiram mersi
montazeram

۱۱ پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:50 ق.ظ http://11

۴۴۴

میلاد شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:03 ب.ظ

وقتی این تروجانو میفرستم error can not exec چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:36 ب.ظ

وقتی این برنامه رو فعال میکنم پیغام error can not execute
رو میده

۴۲۴ پنج‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 04:43 ب.ظ

۲۴۴۲۲۴

امید یکشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:12 ب.ظ http://forex.blogfa.com

سلام دوست عزیزم من که وقتی این برنامه رو فعال میکنم پیغام error can not execute
رو میده
وقتی این تروجانو میفرستم error can not exec

zero & one جمعه 18 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:58 ق.ظ http://game-tech.tk

aghar ghaste hamkari dari ma hastim ta akharam hastim

[ بدون نام ] یکشنبه 16 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:58 ب.ظ

با عرض سلام وخسته نباشید من اید را داشتم وژسوردشو عوض کردم ژسورد جدید رو یادم نمیاد ولی ژسورد قبلی همون ژسورد اولی را یادم میاد واین رو بگم که در ساخت اید مشخصاتی که وارد کردم از جمله سن وشغل وغیره هم یادم نمیاد راهی هست که با ژسورد قبلی ایدی خودم رو بالا بیاورم وان بشم...با تشکر فراوان از شما
q_w_e_iran5@yahoo.com

حامد چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:33 ب.ظ

با سلام
من نام تمام ویروسها رو می خواستم

M.hacker جمعه 1 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:20 ب.ظ http://www.peyambar.blogfa.com

سلام اومدم باهات همکاری کنم تا دخل این دیکتاتوری رو در بیاریم
ما میتونیم با هم همکار خوبی باشیم .
شنیدی یه بار تلویزیون کرج هک شد کار تیم ما بود
این وبلاگ فرعی M.hacker(محمد)

eliya یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 12:24 ب.ظ

kheili ahmakhiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد