تبریک!

سلام به همه دوستان

تو این پست فقط امدم که سال جدید و به همه دوستان تبریک بگم و برای همگی آرزوی موفقیت کنم.!

امیدوارم عید خوبی داشته باشید و از تعطیلات حداکثر استفاده رو بکنید و خوش باشید.

در ضمن حالا که عید نزدیک هم هست هر کی هر نظری انتقادی پیشنهادی داشت تو کامنت بگه

راستی میخواستم اینو تو پست قبلی بگم که منصرف شدم. میخواستم یه همکار برای این وبلاگم پیدا کنم هر کی فکر کرد که می تونه تو این وبلاگ با من همکاری کنه پی ام بده (اطلاعات در مورد هکینگ و امنیت داشته باشه لطفآ!)

خوب تبریک که گفتم حالا نوبت برنامه است(برای دوستانی که دنبال برنامه برای رد شدن از فیلتر هستن)

onspeed

onspeed برنامه که نه تنها باهاش میتونید از فیلتر رد بشید بلکه این برنامه سرعت وب باز کردن به شکل باور نکردنی زیاد میکنه!!

در ضمن کسایی که تو نصب این برنامه مشکل داشتن به اینجا سر بزنن که کامل توضیح داده :      http://onspeed.persianblog.com

اینم از برنامه

اینم از کرکش

نظرات 4 + ارسال نظر
حسام سه‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 04:01 ب.ظ http://srahm.blogfa.com

آقای هکریست خوشحال میشم اگه بامن تبادل لینک کنیدمن هم لو گوی شما رومیذارم باتشکرحسام لینک من :www.srahm.blogfa.com
درضمن خوشحال میشم اگه وقتی توسایتم اومدی به من ایمیل بزنی وhtmlهای سایتت برای من بذاری
ایمیل من:fooggboy@yahoo.com

سیا هکر پنج‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 11:52 ق.ظ http://siahacker.blogfa.com

سلام
آقا یه روش درست حسابی برای ژیدا کردن آدرس ای پی طرف مقابل وقتی که براش فایل می فرستیم در یاهو مسنجر و اجرای فرمان نت استت معرفی کنید
اگر لطف کنی و یه برنامه ی خوب برای هک کردن بدون فرستادن فایل را هم بذاری متشکر می شوم
یه خواهش دیگه این که یه برنامه برای ژیدا کردن رمز سایت ها سیستم عامل لینوکس یا یونیکس دارن رو بذار
با تشکر

دهئش سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 01:45 ب.ظ

[ بدون نام ] سه‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:15 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد