Jpegd

سلام

این برنامه یه آپلودر هست مثله web downloader ولی با یه تفاوت!

اون تفاوت اینه: فایلی که web downloader می ساخت پسوندش exe بود ولی  پسوند فایلی که این برنامه می سازه jpg هست (خوراک کسایی که از طریق مسنجر برای افراد تروا می فرستن. حالا به راحتی وبدون هیچ مشکلی عکس با پسوند jpg می فرستنو و طرف هک می کنن)

آموزش:

                        

۱.سرور تروجان مورد نظری که می خواید روی سیستم قربانی آپلود و اجرا بشه رو روی یه سرویس هاست مجانی مثله http://www.sharemation.com آپلود کنید

۲.حالا برنامه رو باز کنید و آدرس سرور تروجانتون رو مثله عکس وارد کنید و دکمه make رو بزنید...

و حالا یه فایل به نام mypicture که پسوندش jpg هست میسازه

حالا میتونید این فایلو روی www.sharemation.com آپلود کنید و هر کسی که خواستید هک کنید آدرسشو بدید و طرف چون پسوند jpg رو می بینه حتمآ روی ادرستون کلیک می کنه

*این روش روی سرویس پک دو ویندوز xp کار نمی کنه!!

موفق باشید و سربلند......بای

 

                         Download Now

نظرات 7 + ارسال نظر
سما دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 01:27 ق.ظ

Sallam,faghat mikhastam begam ke webloget harf nadare,didam vaghean bi ensafie ke faghat baraye dl adam biad va saresho bendaze va bere,khob shoma ham zahmat mikeshy va vaghean zahamatet jaye tashakor dare......Omidvaram hamishe movafagh bashid...bye

اشکان چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 12:24 ق.ظ

salam,khobi?merc az barnamehaie jalebet,dar morede undetect kardane trojan bevasile in barname ke moarefi kardi,mikhastam begam ke trojan ro undetect namikone
hata scramble ham mikonam vali namishe,agar lotf koni behem begid moshkele kar koja hast.
merc
bye.

امید قمیشی شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 07:40 ب.ظ http://www.3tboys.it.tc

سلام.درخواست تبادل لینک.ممنون . بای

عارف یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 04:29 ب.ظ http://www.persian-empire.tk

link kar nemikone aziz

سلام ممنون که گوش زد کردی ....... در ضمن لینکا مشکلش حل شد

بابک جمعه 30 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 10:38 ق.ظ http://hoygens.persianblog.com

با عرض سلام و خسته نباشی من می خواستم شما من رو تو ارکات اینوایتم کنید

بابک شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 09:54 ب.ظ

سلام .خوبی.ببین من بابک هستم .همون تزار قدیم.من ۱ خواهش ازت دارم.من ایدی اصلیم یا همون تزار هک شده.دیگه من هیچی نمیگم.هر گلی زدی به سر خودت زدیی.رفاقتی دیگه!!!!!!۱دمت .بای

سلام دوست عزیز
شما برای پس گرفتن آیدیتون می تونید از information که اول برای ساختن آیدیت وارد کردی استفاده کنی به این صورت که بعد از وارد شدن به یاهو میل روی forget password کلیک کن واطلاعات شخصیتو وارد کن و پسوردتو پس بگیر

محمد سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 01:07 ق.ظ

سلام من یه برنامه میخام که باهاش بتونم پسوند تروجان رو عوض کنم مثل(jpegd) ولی روی sp2کار کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد