مقابله با تروجان + چند تا پسورد سندر

سلام به همه دوستان
اول از همه یه خواهشی داشتم. لطفآ برام انقدر میل نزنید به جاش برام کامنت بزارید و اگرم کار خصوصی باهام داشتید پی ام بدید...ممنون

مقابله با تروجانها

امروز یه مقاله خوب برای اجرای خودکار فایل پس از بالا امدن ویندوز براتون گذاشتم که مقاله مفید و کاملی هست که شما میتونید از این روشهایی که تو این مقاله برای اجرای فایل یاد داده برای پاک کردن ترواهایی که روی سیستمتون اجرا شده است استفاده کنید و از شرش راحت بشید. همانطور که میدونید وقتی تروایی روی سیستمتون اجرا میشه با یه اسم خاص میشینه تو task manager (ctrl +alt +delete) و زبانه processes ولی اونجا فقط نام فایل رو نشون میده و برای اینکه شما راحت آدرس فایل رو پیدا کنید من براتون یه برنامه گذاشتم که فایلهای سیستمی رو نشون نمیده و آدرس کامل فایلهارو که در task manager در حال اجرا هستن و نشون میده(s-h startup manager)

 

           دانلود مقاله        +          دانلود s-h startup manager



و یه چند تا pass sender براتون آلود کردم

s-h dialup pass sender

با این برنامه میتونید اکانت اینترنت هک کنید

آموزش:

برنامه رو باز کنید تو کادر ایمیل یاهو وارد کنید و make بزنید تا سرور ساخته بشه

*این برنامه سرور جدیدی نمیسازه و فقط سرورشو ادیت میکنه

 

                            Download now



s-h yahoo pass sender

که همون سمارت پی اس خودمون هست که آموزش هم نمی خواد

 

                          Download now



mehrdad mps

نسخه مجیک پی اس ادیت شدست که من وقتی av رو آپدیت کردم نشناختش

 

                         Download now

نظرات 12 + ارسال نظر
ماندانا چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 07:57 ب.ظ

سالام خوبی؟ منم ماندئ!!
khili delam barat tang shodeh bood
man ke nemidoonam roo blog et chi neveshte
bayad 2 saat bezaram ke yek jomleh farsi bekhoonam LOL
faghad mikham bedooni ke JE T'AIME BEAUCOUP (khili dooset daram)
Ta bad, Mandana

امیر پنج‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 11:33 ب.ظ http://tlove.blogsky.com

سلام خیلی عالی است می شه منو به اورکات دعوت کنی

ایول دمتون گرم جمعه 30 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 08:40 ب.ظ

ایول دمتون گرم تهه سایته با اینکه صبح تا شب پیدا کرنه تروجانه ولی اینارو هیچ جا لنگشو ندیدم

سیستم ۴۸ یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 05:24 ق.ظ http://system48.tk

رضا : سلام خوبی من درخواست تبادل لینک دارم من به شما لینک دادم شما هم به من لینک بدین مرسی بیا www.system48.tk

مازیار سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 05:04 ب.ظ

سلام جناب هکر
میل ما رو هک نکنی ها.
عرض کنم که من وقتی magic ps یا همین برنامه ای که گفتی رو، رو سیستمم Extract می کنم، آنتی ویروس اونو حذف می کنه و می گه ویروسه(فایل اجراییشو)
چیکار باس بکنم؟!

سپیده پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 10:46 ق.ظ

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 10:47 ق.ظ

سلام خوبی منو که یادتون هست خیلی خیلی بی اندازه از این لطفتی که در حق بچه های چت کردی ممنونم خیلی شما لطف داری ممنون با سپاس از دوست خوب سپیده

میلاد جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 11:33 ب.ظ

سلام
علت نفرستاندن پسورد بعد از کلیک smart psچیه؟

reza شنبه 10 دی‌ماه سال 1384 ساعت 01:00 ب.ظ http://www.aghrabhacker.blogfa.com

لینکش کن تبادل

ایمان جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 02:30 ب.ظ http://h4ck-87.blogfa.com

salam web ghashngi dari be man ham sar bezan

jeyjey شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 10:59 ق.ظ http://www.jeyjey.blogfa.com

jadid tarin password sender ro mitooni az webloge zir download koni va to webloget bezari
www.jeyjey.blogfa.com

مجید سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:28 ب.ظ

سلام خوبی چرا رفتی راستی یه چیز بزار از فیروال رشد شه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد