behzad-ps1.8 &enabler

سلام به همه دوستان

می خواستم این پست و زودتر از اینا بدم که وقت نکردم

یه نکته بگم درباره yahoo spy منظورم همون تروایی که مهرداد پروگرمر نوشته و فروشی هم هست که دیدم تو چند تا وبلاگ گذاشته بودن برای دانلود که منم دانلود کردم و دیدم آلوده است با یه تروا خواستم بگم که دانلود نکنید و الکی سیستمتون آلوده نکنید.!


عبور از فیلتر

یه لینک خوب برای عبور از فیلتر که عالی کار میکنه از گروه آشیانه

http://ashiyane2.freefronthost.com/



Registry & taskmanager enabler

یه فایل براتون آپلود کردم که می خواستم تو پست قبلی بذارم که یادم رفت (مقابله با تروجانها) این فایل شامل دو برنامه هست که یکیش رجیستری رو فعال میکنه و دومی هم task manager که همانطور که میدونید ترواهای جدید قابلیت دیزیبل کردن این دو تا دارند

 

                  Download now

 


Behzad-ps 1.8

و در آخر هم برنامه بهزاد پی اس که قبلآ ورژن قبلیشو گذاشته بودم که تو این ورژن نویسنده برنامه ایراداشو از بین برده که قبلآ هم آموزششو دادم(و امکاناتشم مثله ورژن قبلیشه)

 

                   Download now

*و در آخر هم جا داره  از کپی کارا هم تشکر کنم به خاطر کپی کردن بدون نوشتن منبع!!

نظرات 8 + ارسال نظر
موزیکستان یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 01:57 ب.ظ http://www.musicestan.co.sr

سلام دوست عزیز ... سایت جالبی دارین ... به من هم سر بزن ... تبادل لینک رو هم پایه ام ... قربانت www.musicestan.co.sr

محمد سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 09:10 ق.ظ

سلام
چرا تروجان بهزاد ۱.۸ کار نميکنه
لطفا زود جواب بده
ممنون

سلام
تا اونجایی که من می دونم این تروجان کار میکنه
ولی اگه شما مشکلی با این تروجان دارید می تونید به صاحب تروجان بگید

حسام سه‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 04:11 ب.ظ http://srahm2.blogfa.com

آقای هکریست همون طورکه گفتی من حاضرم باتو همکاری کنم وتوسایت من هم بیا توش پرهک وآنتی هک
سایت من:www.srahm2.blogfa.com
درضمن آیدیت روروی یاهوبرام بذار
متشکرحسام

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 09:23 ب.ظ

amir چهارشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 12:30 ق.ظ

salam.agha in behzad ps ke kar nemokone shoma ham maro gir avordin bekhoda.dige forokhtane in barname chiye ke behzad dare mifrotatesh.shomare hesab ham mide taze.agha kar nemikone .

مو قشنگ سه‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:59 ب.ظ

سلام من اولین باره سایت شما رو میبینم باید بگم با حاله
فقط میخواستم بگم من کار با بهزاد رو یاد ندارم
اگه ممکنه برام طرز کارش رو به ایمیل من بفرستید.
ممنون میشم موفق باشی ......!!

مه چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 10:43 ب.ظ

salam khaste nabashid
mikhastam bedonam che jori mishe send pas ps 1.8 ro fal kard
be mail befrestid

یاسر سه‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 07:47 ب.ظ

salam omidvatam halet khob bashe barnamat khili jaleb bood khosham omad
khili jalebe in barname

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد